Sunday, October 9

keserabutan tahap dewa...

this month mimang serabut giler sehh.. fenin paler aku ngan assig. and thesis neh.. dah ar prototype x siap lagik.. sib baik sumer presentation dah tuka next week... kalo tak pingsan aku kt situ gak.. sumer pon aku yg present... mimang silap besar ah diorg suh aku present..huhuhu!! pesal la diorg suh aku yg present.. nyampes aku! every subject lak tuh... mimang sem neh aku neh muke mencapap kt depan class je agak nyeh.. cess!! saje jer diorg neh taw... dah ar englis aku 'berhabukss' sangat... blasah je ah... ngeheheheh!! MORAL nyeh.. jgn slalu tangguh kije... camni la jawab nye hujung2 sem.. tdo kol 6 7 pagi... :(

2 Comments:

Blogger bali said...

insaflah hahaha

October 10, 2005 2:36 PM  
Blogger afs said...

wahwah..marah nmpk kene present :p
last2 kajang ngan puchong gak yg kene :p

October 26, 2005 8:13 PM  

Post a Comment

<< Home